EVENTS BOOKING

Hjemmeside/portal som kun indeholder Events Booking: 3.000,- kr.

Hjemmeside med indhold samt Events Booking: 3.500,- kr.

Installering af Events Booking på eksisterende Joomla hjemmeside: 500,- +kr.

Betalingmodul til Events Booking (PayPal + kreditkort): 300,- kr.

Ved køb af en hjemmeside med Events Booking, får du disse ydelser:

  • Hjemmeside med standard skabelon.
  • Kontakt formular.
  • Brug/tilpasning af tilsendte billedfiler.
  • Din egen tekst indsat på alle sider.
  • Indsætning af metatags (søgeord og beskrivelse af hjemmeside)
  • Søgemaskineoptimering.
  • Oprettelse af op til 10 arrangementer
  • Undervisning i brugen af Events Booking
  • Opsætning af backup funktion.
  • Videoer med undervisning i de muligheder man har for selv at oprettet og rette i tekster mm. på hjemmesiden.
  • Installering  af de kommercielle 3. parts komponenter JCEJSN IMageShowJSN UniForm eller FoxContact samt JSitemap Professional. Bemærk at disse komponenter kun vedligeholdes/opdateres så længe man har Baltic Webdesigns webmasterservice.

Du får desuden 12 måneder gratis "webmasterservice" ved oprettelse af en ny hjemmeside. Normalpris for denne service er 1150,- + moms!

Bemærk at alle priser er plus moms!