EVENTS BOOKING
Hjemmeside/portal som kun indeholder Events Booking: 3.000,- kr.
Hjemmeside med indhold samt Events Booking: 3.500,- kr.
Installering af Events Booking på eksisterende Joomla hjemmeside: 500,- +kr.
Betalingmodul til Events Booking (PayPal + kreditkort): 300,- kr.
Ved køb af en hjemmeside med Events Booking, får du disse ydelser:
- Hjemmeside med standard skabelon.
- Kontakt formular.
- Brug/tilpasning af tilsendte billedfiler.
- Din egen tekst indsat på alle sider.
- Indsætning af metatags (søgeord og beskrivelse af hjemmeside)
- Søgemaskineoptimering.
- Oprettelse af op til 10 arrangementer
- Undervisning i brugen af Events Booking
- Opsætning af backup funktion.
- Videoer med undervisning i de muligheder man har for selv at oprettet og rette i tekster mm. på hjemmesiden.
- Installering af de kommercielle 3. parts komponenter JCE, JSN IMageShow, JSN UniForm eller FoxContact samt JSitemap Professional. Bemærk at disse komponenter kun vedligeholdes/opdateres så længe man har Baltic Webdesigns webmasterservice.
Du får desuden 12 måneder gratis "webmasterservice" ved oprettelse af en ny hjemmeside. Normalpris for denne service er 1150,- + moms!